vineri, 7 martie 2008

Leapsa 2

Am primit leapsa de la Alexandra

trei filme kre mi-au placut:
1.10 Things I Hate About You
2.It's a boy girl thing
3.Bring it on

trei mancaruri preferate:
1.Pizza
2.Cartofi Pai
3.Salata De Fructe

trei carti preferate:
1."Pe culmile disperarii" de Emil Cioran
2."Enigma Otiliei" de George Calinescu
3."Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi" de Camil Petrescu

trei locuri unde mi-ar placea sa fiu in momentul asta:
1.in club
2.la Paris
3.la mare

trei locuri unde am locuit:
1.Micro 19
2.-
3.-

trei emisiuni la kre ma uit:
1.Test de fidelitate(knd imi aduc aminte)
2.Nora pt mama
3.One beat trip

site-uri pe kre navighez zilnic:
1.My hi5
2.Google.ro
3.Crazy

dau mai departe urmatorilor 3:
1.Ady
2.Andra
3.Vyio

Un comentariu:

Ame Libre spunea...

DE LA MINE A PLECAT leapsa,deci nu are nici cum nici sens sa se intoarca tot la mime.